Blogovan!

Privesc cu foarte mult respect și invidie la prietenii mei, care culmea, au un talent înnăscut. 90% dintre ei au un simț artistic foarte bine dezvoltat. Desen, muzică, fotografie, sculptură și multe alte astfel de lucruri. Au o imaginație debordantă și au foarte, foarte multă îndemânare. Ba bai mult, în familia mea, majoritatea membrilor sunt foarte îndemânoși, lăsând urme excepționale calitativ pe diverse materiale.

Desigur că au încercat să mă învețe și pe mine… dar singurul lucru pe care l-au reușit a fost să își piardă timpul și să își consume neuronii. Fie că îmi dai în mână un ac, un creion, o daltă, un mouse, o pensulă sau orice altceva, singurul lucru pe care îl reușesc este fie să mă umplu de sânge, fie să stric materialul, fie să pierd câteva ore bune fără rost. Și chiar dacă poate stângăcia se poate repara, la partea de imaginație sun un mare 0.
Cam cu greu, dar reușisem cât de cât să mă obișnuiesc cu ideea că am 2 mâini stângi, ureche de tablă, creier țestos și imaginație plafonată. Însă acum s-a ivit posibilitatea să merg la facultate în străinătate. Deși aveam posibilitatea de a alege orice domeniu voiam, ca un bebeluș scăpat în cap ce eram am ales… Film and Visual Culture! Ce mă gândeam eu, ce e așa greu frate să editezi câteva poze sau să editezi un clip? Așadar, zic că rămâne asta.
După ce mă săturasem de teme azi, mă gândesc să fac și eu ceva creativ… așa că mă pun să fac un filmuleț cu Movie Maker pentru o melodie care îmi place. Caut poze… nu prea găsesc. Găsesc câteva, mi se par ok. Dar apoi realizez că nu se potriveau cu mesajul melodiei. Și atunci mi-am ieșit din sărite… cum mama dracului, adică nici măcar să pun niște poze pe un fundal muzical nu pot, chiar așa bolovan sunt?! Răspuns: da, chiar așa bolovan. Pur și simplu, nu am deloc imaginație. Chestia asta mă enervează de mor. Sunt exact ca un bolovan. Un tip fără vreun talent sau hobby, care scrie îm permanență pentru că nu are altceva de făcut.
E foarte OK când vine câte cineva care desenează superb sau cineva care cântă sau mai știu eu ce că nu e nimic, nu toți ne-am născut talentați. Mda… sigur! Și eu ar trebui să mă obișnuiesc cu ideea că nu am nici veleități sportive, nici spirit artistic, ci sunt doar un individ banal și insipid?! Nu… nu se poate. NU vreau să fiu un tip banal, vreau să îmi depășesc condiția… dar sunt foarte stângaci! Și nu am pic de imaginație. M-am cam săturat să mi se tot spună că ”am și eu o calitate…ăă…sunt un tip de treabă”. Ăsta e ca sticla de suc oferită ca premiu de consolare.
Apreciez enorm faptul că am prieteni în jur, că sunt întreg fizic, că am părinți… dar nu am nimic al MEU, ceva care să mă caracterizeze! De vreo 3 ani sunt un blogăraș mediocru… și cam atât. Alte preocupări nu am. Greșesc eu undeva? Eu le-am încercat pe toate… și rezultatul a fosc același: un mare ”YOU SUCK” aruncat de forurile mele interioare.
Mda…

5 responses to “Blogovan!”

  1. vioreld says :

    Scrisul este considerat talent . De ce ? Spune-mi mie o persoana care se poate exprima in scris ca tine si eu ii dau 1000 de Euro . Iti spun eu….esti un ,,blogaras” unic ! Si asta te face deosebit fata de alte persoane.
    Spui ca nu ai inspiratie…dezvolta-ti un talent spre ceva creativ.Asa eram si eu…si am zis ca sa incep cu poeziile…si am compus poezii…foarte proaste…apoi proaste…cu timpul au devenit bunicele , apoi bune , foarte bune…pana astazi cand am castigat 2 concursuri pe tara la sectiunea CREATIE LITERARA .
    Deci totul se face cu munca…si talentul se fructifica tot cu munca. Ce ar fi de ex. sa incepi sa compui poezii ? Este doar o sugestie…tu poti alege altceva…dar te asigur eu…nu esti ,,non-talent” asa cum te-ai exprimat tu…ci doar nu ti-ai descoperit ramura pe care vrei sa o dezvolti .

    • stefanstoica says :

      Sincer să fiu, scriam poezii într-o perioadă. De fapt, am câștigat și eu o mențiune la un concurs județean. Dar sunt oarecum reticent când vine vorba să scriu… mă tem să fac primul pas. Însă ai dreptate, o să încep să lucrez mai mult la partea cu scrisul.
      Îți mulțumesc mult pentru aprecieri.

  2. Stolen Images says :

    Noi ne supărăm dacă văd că scrii prostii de-astea. SCRISUL TĂU E UN TALENT. De ce nu vezi asta?Alţii (cum sunt eu) şi-ar dori din tot sufletul să poată scrie cum scrii tu. Nu eşti mediocru, omule! Gândeşte-te că-s alţii care chiar nu au niciun talent, nici măcar acela de a lega două cuvinte în scris.
    Aşa că.. capul sus! şi-ncearcă să te analizezi mai cu atenţie.

    • stefanstoica says :

      Mulțumesc! Însă eu nu știu dacă scriu bine sau rău. Eu scriu. Nu știam că ceea ce scriu eu place chiar atât de mult. Oricum, o să încerc să folosesc acest talent la scris, poate iese ceva constructiv!

      • vioreld says :

        Cu putina munca si vointa iese… Eu am muncit 2 ani…dar acum am ajuns sa public in reviste si ziare . Sigur va iesi si la tine…scrisul este unul dintre talentele tale pe care noi cititorii ti l-am remarcat si care dorim sa il dezvolti.Nu uita : este doar un simplu sfat , decizia iti apartine tie !

Lasă un răspuns

