19 ani!

Iată că astăzi, 22 iunie 2012 împlinesc 19 ani de existență. Deși am trecut prin multe întâmplări în ultima perioadă, mă bucur că am reușit să ajung până în acest punct al vieții mele sănătos, întreg și cu oameni care mi-au făcut și îmi fac viața mai frumoasă. De ziua mea vă doresc tuturor ce îmi doresc și mie: sănătate, voință și… desigur, cantități industriale de dulciuri!
La mulți ani mie!

8 responses to “19 ani!”

  1. vioreld says :

    Sanatate , fericire , indeplinirea tuturor dorintelor , sa ai parte de tot ce este mai frumos in viata , sa dainui in caldura sufleteasca si iubire si un calduros LA MULTI ANI ! (pe vremea asta…cred ca mai bine merge spus ,,racoros LA MULTI ANI ” -metaforic) .Este o gluma …
    Sa realizezi in aceasta viata tot ceea ce ti-ai propus si iti propui sa faci !

  2. Eugen says :

    Si acum ar trebui sa insir toate cliseele care se spun intr-o astfel de zi. La multi ani si sa faci in viata asta (in mare parte de rahat) exact ce iti place si ce vrei. Sa nu plagiezi niciodata, ca acum vad ca asta este discutia nationala, sa nu ajungi la brutarie, si sa te cari din tara asta (cred ca cel mai important)! In rest numai bine! Voiam sa te intreb unde o sa pleci la scoala, ca eram curios, catre ce domeniu mergi (ti-am mai scris un comment despre asta, nu stiu daca l-ai vazut)
    P.S. Consumul excesiv de bla, bla, bla…..!

    • stefanstoica says :

      Îți mulțumesc mult! Ți-am răspuns și la celălalt, dar observ că așa de vigilentă este platforma wordpress încât până și comentariul meu l-a trimis în SPAM :)). Am două oferte, una Aberdeen, în Scoția și una Suderland, Anglia, ambele pe domeniul media. De plagiat ce să spun… motivul pentru care m-am convertit la jurnal personal este exact acesta, blogosfera era plină de plagiatori. Am avut câteva conflicte cu ei, și apoi am renunțat, pentru moment desigur la bloggingul social. Probabil că o să mă reîntorc în activitate cât de curând, dar nu știu sigur când!

  3. Alle. says :

    La multi ani, cat mai tineri, veseli si sanatosi :) Mult noroc pe mai departe! Sper sa ai parte de acele cantitati industriale de dulciuri :))

    • stefanstoica says :

      Mulțumesc mult! Multă sănătate și noroc și ție și să mă ajuți cu acele cantități industriale de dulciuri atunci când o să le am, căci nu o să mă descurc singur cu ele :))

  4. Eugen says :

    Imi place ca te duci catre partea media, mai ales in UK. Cred ca esti gata sa pleci, nu sa zici ca poate ramai. Daca e sa ma intrebi pe mine, nu cred ca este un loc mai potrivit si mai bun pentru media decat Anglia. Pleci singur sai sunteti mai multi? Oricum, multa bafta!

Lasă un răspuns

