Goliciune…

Am un sentiment de disconfort enorm. Am un sentiment de goliciune care mă termină. Nu știu care este cauza, ori poate știu, dar nu pot, nu vreau să o recunosc… sau să o împărtășesc… nu știu. În fine, mă simt foarte, foarte prost, și asta nu e ceva care să se rezolve cu o comedie sau cu o bere. Nici măcar cu o plimbare sau cu o rundă de hăhăială. Nu știu, dar cert este că acum aș vrea să fiu într-un deșert. Aș vrea să mă plimb prin deșert, undeva unde nici măcar insectele să nu mă deranjeze. Percep deșertul ca pe o călătorie în mine însumi.

Singura armă pe care aș putea să o obțin și să o folosesc acum este indiferența. Trebuie să devin indiferent, altfel risc să ajung demoralizat în fața unei încercări destul de importante. Mă sperie gândul că în mai puțin de o lună o să se schimbe totul… dar totuși, nu o să se schimbe nimic. Perspectivele prezentate de ceilalți nu mă încântă. Deloc! Îmi par aberante și spuse din lipsă de ocupație.
Nimic din ceea ce îmi doresc nu se arată. De fapt, nici nu mai știu ce îmi doresc, vreau ceva, dar nu știu ce! Iar vorbele acelea cu ”răbdare” mă enervează mai tare. Sunt un om al prezentului. Iar ACUM am o stare urâtă. Vreau ceva doar al meu, vreau să mă fac mândru de mine. M-am săturat de vorbe, graiul este un dar pe care eu îl am de pe la 6 luni, atunci am vorbit prima oară. Eu vreau fapte! Vreau să nu mă mai dezamăgesc, măcar odată. Vreau să mă fac mândru de mine! Dar noi…noi știm! Atât eu cât și eul meu știm… amândoi știm că asta nu prea o să se întâmple.

2 responses to “Goliciune…”

  1. vioreld says :

    Poate se trage de la emotiile pentru examenul de bacalaureat .

    • stefanstoica says :

      Într-un fel da… dar nu cred că e singurul motiv! E mai mult o teamă… legată de ceea ce va urma după. E mai mult un sentiment de frustrare față de modul constant în care se desfășoară viața mea, nervi față de rutina în care trăiesc!

Lasă un răspuns

