Evoluție

Simt nevoia să vă împărtășesc și vouă lucrul minunat care mi s-a întâmplat aseară. După cum știți, aveam un sentiment de goliciune inexplicabil. Am reușit să aflu motivul pentru care aveam acel sentiment. Am avut o discuție cu o persoană necunoscută pe un chat room despre importanța vieții. Și am realizat ce este important. Ca o voce interioară, ca un lucru pe care îl uitasem. dar brusc mi l-am reamintit. Am greșit mult în ultima perioadă. Acum am înțeles cât am greșit. Dar mă bucur că am reușit să deschid ochii și să realizez ceea ce e important cu adevărat. De acum sunt mult mai pregătit să trec prin viață, oricâte încercări îmi vor fi scoase în cale.
Profit de ocazie ca să urez tuturor celor ce au de susținut BAC-ul să aibă inimile și mințile limpezi și șansa afirmării să le zâmbească. Vă doresc tuturor să obțineți ceea ce este cel mai important în această viață: PACEA INIMII!

Nu uitați că viața este o infinitate de căi… dar doar drumul spre lumină vă va aduce pacea inimii! Tot ceea ce e mai bun să vă îmbrățișeze! Și fie să vă găsiți calea, așa cum și eu cred că mi-am găsit-o!

One response to “Evoluție”

  1. vioreld says :

    Foarte frumos si ma bucur sa aud toate aceste cuvinte frumoase :)… Si eu iti urez succes la Bac !

Lasă un răspuns

