Prestația mea la BAC

Iată că am aflat deja rezultatele la ”examenul maturității”, care m-au surprins puternic. Nu doar datorită faptului că în ciuda a ceea ce au zis profii, diferă enorm de simulări, dar și pentru că notele au fost invers proporționale cu timpul alocat studiului.
Bun: Limba și literatură română: obiect la care nu am învățat aproape deloc, la simulare 7,70, la BAC 8,45.
Istorie: punctul meu forte, am aruncat câtuși de puțin ochii în caiet, la simulare 8,80, la BAC 8,20.
Logică și argumentare: Obiect la care am învățat intens, la simulare…ăăă, nu mai contează, ideea e că mi-am ridicat nota până la 7,70!
Astfel, am trecut examenul maturității cu media 8,11. Nu e o medie extraordinară, dar este excelentă, având în vedere că de foarte multe ori în vacanța asta intram în casă odată cu răsăritul. Altfel spus, m-am distrat din greu, dar am luat și BAC-ul cu o notă decentă.
Aici să încheie 12 ani de școală! Aici îmi iau rămas bun de la dulcea nebunie inocentă a anilor de școală, pregătit fiind să intru în viața de adult!
Ce va fi, va fi, que sera,sera, whatever will be, will be!

14 responses to “Prestația mea la BAC”

  1. vioreld says :

    Felicitari pentru note. Eu inca nu le-am aflat :((

  2. StolenIMG says :

    Felicitari. Esti printre cei 45% din elevii romani de clasa a 12a care au trecut bacul ! :-bd

    • stefanstoica says :

      Mulțumesc! Într-adevăr, un procentaj mai mic decât mă așteptam. Însă am reușit să fiu în tabăra în care trebuie… cu note…hmm… acceptabile să le spunem!

  3. princredinta says :

    Am ajuns și eu pe aici, cam greu :)
    Felicitări.
    Ești un bun istoric :D
    Unde mergi la facultate?

  4. Lf says :

    felicitari pentru note.
    o usa se inchide, dar se deschide alta, deci, mult succes in continuare!

  5. Alle. says :

    Bravo! :) So.. ai dat bacul la logica? omg, cat am putut uri materia aia! am avut media 7 printr-o minune dupa pleiadele de teste in care luasem 4… Eu nu stiu ce as alege, caci mai am de vazut cum o sa-mi placa materiile de socio dintr-a 11-a si a 12-a.. apropo nu ai dat bac la engleza sau ceva? :|

    • stefanstoica says :

      Am dat competențe la engleză… B2 la tot!
      A 11-a e economie. Nu îți recomand (o să vezi tu de ce). A 12-a filosofia. Aici ar merge, dar doar dacă îți place cu adevărat materia!

Lasă un răspuns

