Care e șpiru’ cu relațiile?

Cea mai mare obsesie a adolescenței este asta: relația. Vrei, nu vrei, trebuie să te târăști pe tine într-o chestie mai îndulcită decât sângele unui diabetic. Nu am prins care e mișcarea. Sincer, nimic nu este un mai mare generator de stres decât asta. Cursa de a avea statusul schimbat în ”in a relationship” e mai acerbă decât aceea a Germaniei naziste de a se înarma. Fără relation nu ești trendy.
Recunosc, spun chestia asta pentru că deja am ajuns la saturație! De vreo doi ani, cei ce mă cunosc pot confirma, sun de-a dreptul exasperat de întrebarea asta: tu când îți faci o relație?
În principiu când o să am eu chef, dar nu asta e ideea.
Ajunsesem atât de disperat de întrebarea asta și de mirarea celor din jur încât începusem să devin frustrat de întrebarea asta. Trebuie să recunosc că mi-a generat multă angoasă această problemă. Nu lipsa relației, din moment ce asta se întâmpla în mod voit, cât prezența acelei priviri de gheață care îți era aruncată în pifometru ca la Darts, când pe o tonalitate de mare baron din telenovele ți se spunea: ”Musiu, când schimbi statusul?”.
Ajunsesem să cred că am eu o problemă. Ba mai mult chiar, ajunsesem să îmi închipui că îmi place ba de una, ba de alta, doar-doar nu m-o mai întreba nimeni chestia asta!
Dar iată că nu mai pot ascunde chestia asta! Acum prietenii au încetat să mă bată la cap, părinții nu, dar m-am obișnuit! Dar acum și mamaie să îmi spună asta???!!!
Iată că mă văd nevoit să recurg la o măsură extremă: ceea ce trebuia să le comunic doar cunoscuților o să o fac aici pe blog, public, pentru prima dată în viață, deși știu că nu o să înceteze întrebarea asta!
OK, poate că vă întrebați care e treaba cu relațiile și de ce nu vreau una… de fapt, am căutat o perioadă o persoană care să accepte așa, o chestie de formă ca să scap de întrebarea asta… dar nimeni! Nu, nu sunt nici romantic ca să caut persoana potrivită, nici timid, nici afemeiat…. DAR PUR ȘI SIMPLU NU VREAU O RELAȚIE!!!
Nu mă interesează nene! Încă nu mi s-a urât cu binele! Vreau să stau la laptop sau la TV fără să mă controleze nimeni, vreau să intru în casă la ora la care vreau fără să dau explicații, vreau să stau în casă până la ora la care am chef… și da, vreau să merg pe stradă și să mă pot uita liniștit după cele care îmi par drăguțe (sigur, o să pozez în romantic să spun că mă uit în ochii lor… decolteul nu are nicio treabă).
Așadar și prin urmare… nu mai încercați nici să îmi găsiți pretendente, nici să mă mai bateți la cap cu subiectul ăsta! GATA! Sincer, nu mă deranjează deloc faptul că unii găsesc fericirea în asta. Dar vă rog insistent, nu încercați să mă convertiți, pentru că sincer, încă nu mi s-a urât cu binele. Deci de acum dacă mă mai întrebați despre starea mea civilă, vă rog insistent să nu mai cereți detalii dacă răspunsul este negativ, pentru că sincer… m-am săturat să tot inventez povești ca să scap de gura lumii.
Uite un om aflat în aceeași durere ca și mine, doar că la el se desfășoară la un nivel mai înalt:

GATA FRATE!!! E OFICIAL…. SUNT SINGLE ȘI AȘA VREAU SĂ RĂMÂN CÂT SE POATE! NU MĂ MAI BATEȚI LA CAP CU ÎNTREBAREA ASTA!
Știu că am scris postarea degeaba… că tot nu o să le tacă gura! Deh… tre’ să fiu trendy și eu! Fie că vreau, fie că nu… altfel nu sunt în rând cu lumea. Parcă lumea ar fi în rând cu mine…

UPDATE: Desigur că vreau sfaturi ca să scap de întrebarea asta! Mă ajută careva cu vreo idee?

7 responses to “Care e șpiru’ cu relațiile?”

  1. vioreld says :

    Ai perfecta dreptate. Stii cum se spune : Nu trebuie sa te legi la cap daca nu te doare . Asa si aici… ai toata viata inainte…esti tanar… ai destul timp si de relatii si de toate cele . Imi place cum gandesti…

  2. Lf says :

    Eu cred ca trebuie sa ai o relatie atunci cand simti, cand iubesti si vrei sa te implici… sau ma rog unii o fac asa de distractie, insa, sa stii ca e mai bine sa fii singur si nu te legi de nimeni, o sa ai timp si de relatii :)

    daca ei te streseaza cu aceasta intrebare nu stiu ce sa zic, poate ar trebui sa ii ignori…

  3. princredinta says :

    :)) săracu de tine
    Și pe mine mă bat la cap cu asta.
    Ce le zic?
    În ultima vreme îi întreb: de unde știi că nu am?
    :)) și numai zic nimic, și nici nu prea mai au curaj să mă întrebe, poate de ce le-o zic și mai tăios.

Lasă un răspuns

