STOP!

Gata, îmi iau o pauză din blogging. Da, da… iar! Mă simt puțin prost că nu sunt în stare să respect nimic din ceea ce mi-am propus. Sunt dezamăgit și nervos în același timp. Și nu, bloggingul nu e o activitate. Pentru mine bloggingul e o stare de spirit. Iar până acum s-ar părea că am scris degeaba. Aparent, sunt capabil să scriu doar dulci iluzii, care să mă păcălească pe mine.
Nu înțeleg de ce mi-am făcut blog. Aaa, ba da! Ca să spun exact ceea ce simt. Am cam scris degeaba până acum. Eu îmi iau o pauză… bine, știu că nu contează, un blog inactiv în plus. Nu mai am despre ce să scriu.
Vroiam ca blogul acesta să fie oglinda mea. Am cam eșuat. Așadar, realizez că cea mai mare greșeală a anului a fost să mă reîntorc în blogging. Ianuarie 2012… dacă aș ști că mă pot întoarce în timp, știu sigur că m-aș mai gândi odată în ceea ce privește revenirea în online!
Nu că ar păsa cuiva de inactivitatea unui blog mediocru, dar am considerat de bun simț să anunț asta.

6 responses to “STOP!”

  1. princredinta says :

    Asta e chiar o veste proastă.
    Mie îmi pasă.
    Ceea ce scrii tu nu sunt niște simple cuvinte ci sunt stări poate ale fiecărui om.
    Are rost să te rog să nu renunți?
    Cu o pauză sunt de acord…

    • stefanstoica says :

      Mulțumesc mult!
      Da, e o pauză… cel mai probabil doar de câteva zile. O să mai postez marți. E o foarte scurtă pauză, deoarece sunt puțin supărat pe mine. Nu ar fi prea OK să scriu la nervi!

      • princredinta says :

        Poate e bine să scrii și la nervi, dar doar pentru tine.
        Te ajută să te cunoști și să te calmezi.
        Abia aștept să văd postarea marți. :)
        Fii tare!

      • stefanstoica says :

        De fapt… cred că mai bine nu programez o zi! O să scriu când o să fiu calm. E mai bine așa. Ca să nu las blogul chiar inactiv o să mai postez citate. Dar de scris o să scriu când mă calmez!

  2. vioreld says :

    Tu stii de cate ori mi-am zis si eu ca blogul meu nu oglindeste 100% viata mea ? De multe ori…dar daca vrei sa gasesti minusuri intotdeauna gasesti…dar eu am stat si am facut o analiza si am constatat ca era doar o iluzie chestia cu,,blogul nu-mi oglindeste viata” . Este o veste trista , dar eu zic sa te mai gandesti si sa nu te lasi de ,,blogarit” … te asteptam sa revii

Lasă un răspuns

