Am luat Cambridge-ul… dar rămân în România

Am primit rezultatele examenului Cambridge. Am luat 64 din 100, B2. Din păcate însă, nu am reușit să finalizez la timp o aplicație către guvernul scoțian, iar în Anglia refuz să merg, deoarece trebuie să fac un împrumut bancar. Așadar, rămân în România.
Însă sunt bucuros că am luat Cambridge-ul. Am obținut EXCEPȚIONAL la Writing și READING. Satisfăcător la Speaking și Use of english. Dar spre dezamăgirea mea, la cea mai ușoară dintre probe, la listening, la care mereu obțineam rezultate mari, am obținut cel mai slab punctaj, aproape de slab. E drept, a fost ultima probă, deci probabil că și oboseala își spusese cuvântul. Eu mă simt mândru de mine. Iar voi, vreți-nu vreți, trebuie să mă mai suportați câțiva ani, căci nu părăsesc glia strămoșească încă.

8 responses to “Am luat Cambridge-ul… dar rămân în România”

  1. vioreld says :

    Felicitari ! Ma bucur sa aud ca ai luat :)

  2. princredinta says :

    Io mă bucur de notele care le-ai luat, dar nu îmi place că nu mergi în Anglia, ai merita să studiezi acolo. :)
    E bine că rămâi pe aici, numa că tre să ne suporți părerile.

  3. Caboose says :

    Mare tâmpenie ai făcut.

  4. Alle. says :

    Cum se da Cambridgeul? Si pe mine ma intereseaza sa ma apuc in curand de niste cursuri si sa-mi dau examenul, sa-l am dat…

    • stefanstoica says :

      Sper ca tu să fii ceva mai norocoasă și să reușești și să pleci din România într-o țară din secolul XXI. Păi, întâi de toate trebuie să cauți pe net unde anume se fac înscrieri în orașul tău. Trebuie să te înscrii cu 3 luni înainte. Dacă orașul tău nu este centru de examen, atunci va trebui să susții examenul în Iași, București, Cluj, Brașov și Timișoara. Dar acum depinde, poate ai noroc ca și în orașul tău să se susțină examenul.

Lasă un răspuns

