Ființă sau șevalet?

Unul din multele motive pentru care am cont pe Facebook este pentru a citi știri. Cum evit să le privesc pe cele de la televizor, datorită afiliațiilor politice a tuturor trusturilor de presă românești, trebuie să găsesc soluții alternative. Ei, acum am aflat și eu despre Michelle „Bombshell” McGee . Știu, poate cei mai mulți o să vă întrebați cine este. E un fel de asistentă TV, dar din Statele Unite ale SUA, vorba lui Cabral. A ajuns celebră după ce i-a distrus căsnicia Sandrei Bullock, deci e clar că nu e vreo eminență cenușie duduia. Însă persoana ei nu mă interesează absolut deloc. Motivul pentru care am menționat-o în postare este cu totul altul… tipa arată așa:

Nu știu părerea voastră, dar eu mi-o pot exprima într-un singur cuvânt: ORIBIL! Și nu, nu mă refer la numărul tatuajelor. Mă refer la tatuaje în sine. Știu, fiecare face ceea ce dorește cu propriul corp, dar nimic nu mi se mare mai dizgrațios pe corpul unei femei decât tatuajul. Fie el fluture, tribal, șarpe, trandafir, zvastică, nume în ebraică, chineză, rusă sau vietnameză, un tatuaj pe corpul unei femei nu are cum să fie ceva plăcut.
De asemenea, în videoclipul piesei ”Miliardar de vise”, apare o tipă brunetă cu o tunsoare de-a dreptul scabroasă. La fel de odios ca și tatuajul, mi se pare tunsoarea stupidă. Înțeleg mișcările punk, emo, minimal, techno, manelăreală și alte porcării de genul acesta… dar sincer, atât timp cât tu ca fată îți permiți să porți creastă verde, tatuaje, pierce-uri, tunsori imbecile sau ceva de genul acesta, îți asumi și faptul că eu o să spun că ești hidoasă. Rămân în continuare un mare fan al thrash metal-ului, dar sincer… nu port pletele lui Andy Ghost de la ALTAR!
Părerea mea nu este una conservatoare. Ci una ce ține strict de preferințele mele. Consider că cele mai dizgrațioase lucruri pe corpul unei femei rămân tatuajele, pierce-urile, tunsorile cretine. Ba chiar mai mult, chiar dacă o fată va fi plină de calități, singurul defect fiind un tatuaj, un pierce sau o tunsoare cretină, mai mult decât precis că nu voi ține cont de calități. Niciodată în viață nu voi putea fi cu o fată care are unul dintre aceste 3 defecte. Iar dacă aș fi atașat emoțional de o fată, iar aceasta ar decide să își marcheze corpul astfel, mă dezic imediat de sentimente, cu o ușurință de reptilian.
Asta dintr-un singur motiv… suntem ființe umane, nu șevalete!

2 responses to “Ființă sau șevalet?”

  1. Alle. says :

    Ce gotic arata tipa… Nici mie nu-mi plac oamenii umpluti de tatuaje, fie ei barbati sau femei. Nici de piercinguri, sau alte bazaconii provenite din triburile inapoiate ale africii si asiei…
    Bine ai zis: Suntem fiinte umane, nu sevalete!

    • stefanstoica says :

      Frumoasă comparație aceea cu triburile…
      Sunt curios pentru ce motiv pe lumea asta ar trebui să îmi fac găuri în piele. Ca la 70 de ani să oripilez lumea? Dacă acum ne tatuăm la exterior, stau și mă gândesc la ce mai urmează… tatuaje pe inimă, piercinguri în plămâni???

Lasă un răspuns

