Aroganța supremă

După cum prea bine știți, obișnuiesc să pun citate ale marilor personalități. Astăzi însă, o să fac o mică excepție. O să pun un citat a unei viitoare mari personalități.

Băi, cât îl ador pe tipul ăsta și blogul lui. Are sclipiri de geniu, scrie genial… hmm… și e și cam drăguț. Nu? Și cu toate acestea, sunt foarte mulți care îl contestă. Desigur, el nu își irosește timpul prețios cu cei ce îl contestă, pentru că îi consideră inferiori. Dar în dimineața asta, s-a trezit bine dispus și a decis să facă o postare specială pentru contestatarii săi, online și offline, pentru a nu se simți discriminați săracii de ei (chiar că săraci… și cu duhul, și cu neuronii…).

OFF topic: Această postare a apărut dintr-un motiv incert. Ori dintr-un acces de aroganță mistică, ori din dorința de a irita haterii. Aaa, da… din ambele!

6 responses to “Aroganța supremă”

  1. Alle. says :

    :))) M-a distrat off topicul. S-a luat cineva de tine?

    • stefanstoica says :

      Ee, știi cum e, câinele moare de drum lung și… haterii de grija mea! Cineva mi-a dat report as spam la o postare de pe blogul meu, promovată prin intermediul contului meu de FACEBOOK! Chiar și la acțiunile mele offline, orice fac e câte unu’ sau altul care spune ceva de genul: ”uite mă, se crede și el [băiat] că face d-astea… ”… logic că sunt băiat, în mod firesc i-aș spune să mă controleze ca să se convingă. Sau unii îmi zic că eu habar n-am ce înseamnă viața. Nu frate, nu știu, eu am fost în stand-by 19 ani, nu am trăit! Dar na… Nu mă deranjează existența lor, dar am vrut să le mai dau motive de bârfă :)). Acum probabil că o să îmi bage povestea că sunt cocalar.

  2. princredinta says :

    Deci e super postarea :))
    Chiar că ești un mare om,nu ești o viitoare mare personalitate, ești acum o mare personalitate.
    Fain citat, pot să îl pun pe facebook( sub numele tău bineînțeles)?

Lasă un răspuns

