Studențache

De azi, oficial sunt admis la facultate. Bine, de ieri, dar azi am confirmat locul. Începând cu data de 1 octombrie 2012, voi frecventa cursurile facultății de litere, specializarea Comunicare și relații publice, din cadrul Universității ”Vasile Alecsandri” din Bacău. Studiile de licență durează 3 ani. După această perioadă, mă gândesc la un master în Jurnalism, ori la Iași ori la București, însă asta e doar în faza de proiect. Eu îmi schimb gândurile la fel de des ca hainele, așadar până mâine poate voi avea altceva în cap. Ce să zic? De azi pot zice că a început vacanța și pentru mine (tot zic asta de ceva timp, dar acum chiar că s-a terminat cu umblătura).
Îmi urez mult succes!

4 responses to “Studențache”

  1. vioreld says :

    Felicitari si iti urez succes in tot ce faci !

  2. Alle. says :

    Ce fain, mai ai 2 luni de vacanta, fix! :D Bravo!

  3. princredinta says :

    Bine ai venit la bord :)
    Am fost sigură că vei reuși!
    Bine că o să am pe cine întreba dacă o să mă împiedic la limba latină :)
    După cum spunea cineva”drumul spre fericire începe prin cunoașterea sinelui”, tu ai mai făcut un pas în față spre autocunoaștere!

  4. stefanstoica says :

    Vă mulțumesc tuturor!
    @princredinta: eu speram să primesc ajutor la latină! :))

Lasă un răspuns

