AZI NU!

Știu că ați observat că nu am mai dat prin online. Nici pe blogul meu, nici pe altele. De fapt, citesc fiecare articol al colegilor mei, doar că nu mai și comentez. Momentan nu am dispoziția necesară de a scrie. Nu o să mai dau prin online până nu îmi trece starea. Așadar, dacă am dispărut nu înseamnă că am murit, am avut vreun accident, mi-a fost spart blogul sau am fugit cu circul. Pur și simplu, NU AM CHEF AZI! AZI NU!


3 responses to “AZI NU!”

  1. Alle. says :

    Stiu cum e starea.. asa am fost si eu zilele astea :| M-a distrat faza cu fugitul cu circul :)))

  2. vioreld says :

    Stiu cum e…si eu am aceeasi stare numai ca fac impotriva acestei stari (ma incapatanez) si vreau sa-i arat ca eu sunt seful , asa ca scriu :D

  3. Bora Doroteea says :

    Deci mă gândeam io că iar e ceva.
    Poate de ce e duminică :D
    Da ce îmi place aici deși nu mai erau postări noi, deschideam pagina blogului tău și vedeam culoare roz și ziua îmi era mai bună :D
    Mâine e luni și vei fii plin de chef de a pune literele pe hârtie :)
    Seară faină!

Lasă un răspuns

